經過三個月的訓練,
完成了第一次的10公里長跑比賽,
跑得比預期辛苦, 頭5k 亦跑得太快.
最後2k 基本上是捱回來的,
最後58m46s完成, 有點幸運.
 
今次能完成賽事, 有賴各好友的支持,
亦讓我知道我有好多朋友為我打氣!
特別要多謝一直支持我的eva ,
及跟我一起比賽的好兄弟,
當然亦要多謝到場支持及攝影的李先生/夫人及高手黑鬼.
亦好多謝賽後一起慶祝的一班好友, 及未能出席仍有電話祝福的諗仔!
最後當然要多謝高手billy及大西的指導,
尤其係高手billy, 因為無佢既鞭策我唔會跑步!
 
明天開始要再加努力! fight!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 gut 的頭像
    gut

    沒裝底片的相機

    gut 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()